Wednesday, March 14, 2007

Sommarjobb!

I sommar kommer jag att jobba i växeln på Kuriren. Åh vad det ska bliskönt att komma tillbaka dit, jag längtar!Visst blir det jobbigt att jobba hela sommaren, men jag jobbar mångagånger hellre där, än på Eniro.Det känns så roligt när man pratar med tjejerna också, för dom villverkligen att jag ska komma dit i sommar. Glad!Ikväll ska vi rida dressyr för Lise, äntligen! Det har mest blivitskogsridning hela vintern, och jag längtar efter att få jobba lite. Detskulle dock vara skönt om jag hade en dressyrsadel. Just nu har jag baramin älskade hoppsadel, och att rida dressyr i hoppsadel kan jämföras medatt jogga i klackeskor. Nästan i alla fall.Jag köpte en dressyrsadel i julas, men den passar ju varken mig ellerhästen. Suck.Jag har hittat en annan, som verkar passa mycket bättre, men det är juinte direkt gratis, jag måste ju få den andra såld först.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det kommer att bli en rolig sommar!!! Härligt att du kommer tillbaka. Tänk så mycket hästprat det kommer att bli i repan. Jag tror att jag är gladast på bygget över att du ska jobba i sommar. :D Hoppas du har det bra i fjällen nu! Har varit och pussat på mysmulen och allt såg ut att stå rätt till.

10:29 PM  

Post a Comment

<< Home