Monday, January 28, 2008

Klipp ur livet.

I år och dar har jag drömt om vita knutar, ring på fingret och bäbiskräk på axeln. Villa, volvo, vovve, ja hela Svensson-livet-paketet! Jag har i drömmens värld varit beredd på att offra det mesta, men verkligheten har var gång slagit mig i ansiktet och jag har fått erfara att det faktiskt inte alls är värt det. Tack och lov!
För knappt ett år sedan hade jag nog svimmat bara vid tanken på att jag mest troligt inte kommer att skaffa barn innan jag fyller 30. Men hallå, det är ju (hemska tider!) faktiskt inte mer än fem år dit....Gaaah! Och fem år är ju inte sådär jättemånga, med tanke på att jag knappt påbörjat min karriär, och framför allt; jag är ju singel, haha!

Sthlm är bokat om en månad. Då ska jag och lillebror hämta hem hans första kissebäbis Aya, en liten siamestjej! Jag ska även träffa söt, och en månad känns idag som en evighet. Nåja, det ger sig...

"Ett liv med låga krav är som vinter utan snö och sommar utan sol." - Lasse Lindh

"Jag ger dig inte min morgon, inte min dag, Du får nåt så mycket bättre - Du får hela jävla jag." - Lasse Lindh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home