Wednesday, January 09, 2008

Stockholm.

Med blandade känslor steg jag av flyget i Luleå för lite drygt ett dygn sedan. Nu har tre långa dagar spenderats i huvudstaden, och i huvudsak på Östermalm. Max-skola Steg 1, och jag vill bara gå mer och fler utbildningar! Det är helt fantastiskt inspirerande och jag älskar att lära mig nya, spännande saker (ej att förknippa med tråkkomvux, haha). Just nu känner jag mig väldigt glad för att jag började om på Max, även om de flesta tycker att det är ett skitjobb, så är jag idag stolt, för så tycker inte jag!
Vi har jobbat väldigt mycket med vårt eget chefskap och hur vi reagerar i alla möjliga situationer. Feedback, brandsäkerhet, HRL, Firo, ekonomi och en massa mer. Det har varit en superbra utbildning. Och en del nya bekantskaper!

De blandade känslorna är inför framtiden, såklart. Jag är kär i Stockholm och så blev jag lite, hm, intresserad av något mer där. Så vem vet vad framtiden har att erbjuda...

Kom. Kom, så samlas vi alla där. Där, där vi kan höra hemma. Om än bara för ett tag, eller för en hel evighet. Kom. Kom, ta min hand, så samlas vi där. Tillsammans.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tackar :D

5:55 PM  

Post a Comment

<< Home