Saturday, January 05, 2008

Brat-Li!

Japp, nu kan jag säkert klassas som en brat, i och med köpet av min alldeles underbara Canada Goose-jacka! Hehe, eller var jag det redan innan, kanske? :P Jag älskar den hur som helst. Tadaa!



Usch för mig och mina jävla höga förväntningar på allt möjligt här i livet. Jag vill inte bli drop dead besviken, men risken är ju lagom stor, när jag bygger upp allt jag har. Stooor suck. Lika bra att släppa allt och bara se vad som händer, ta det lugnt. Men hur tusan gör man det???

Jo, förresten så flyttar jag nästa helg, till min tinyminietta på Bergnäset. Ska bli rätt skoj ändå, trots större planer! Längtar efter ett eget krypin. Så flytthjälp emottages tacksamt!

"Baby, let's go, have that wreckless love, that crazy love, that I don't really care, we can have it anywhere kinda love" - Alicia Keys.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du, din lilla brat.. du lär ju inte behöva jackan just nu i alla fall.. snacka low-temp-winter.. Den där jackan måste ju vara svinvarm!

8:36 PM  

Post a Comment

<< Home