Saturday, December 15, 2007

Bilar, bilar, bilar!

Idag har jag varit ute och burnat lite med bilen, efter en sen sväng i stallet. Nåja, så mycket som det då går att burna med lilla äggulan. Jag önskar mig en truck! En riktigt fet sån där en med flak och som man sitter en meter ovanför alla andra i. En helt meningslöst stor skrytbil, en Dodge Ram helt enkelt. :D
Jag drömde mig tillbaka till en kväll förra vintern, då jag och Ellinore var på Müllers när de hade VIP-kväll med Audi S-tour. Vi körde TT quattro, två varianter av Q7 och sist, men inte minst; RS4! Om jag nån gång råkar ha jättemånga hundra tusen över att spendera på en bil, så skulle det sitta fint med en sån. Min bildröm är nog en egen bilhall, med en si så där tio bilar i. Hehe. One day...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hooo, nu blir jag lite rädd för dig. Jag hoppas du investerar i riktiga miljöbiljar!

2:11 PM  
Blogger Lipan said...

Haha, visste att jag skulle få den kommentaren från dig! :D Men mitt bilintresse var väl ändå inget nytt? ;)
Till vardags kan jag såklart tänka mig att ha en miljöbil, men om jag nån gång lyckas få ihop till mina tio drömbilar, nej, då kommer de tyvärr inte att vara särskilt miljövänliga allihopa. Dock skulle det vara sånna som man bara tar på en söndagstur lite då och då! :)

3:36 PM  

Post a Comment

<< Home