Tuesday, December 11, 2007

Reslusta.

Ikväll slog jag in den sista julklappen och det kändes så skönt! Inte för att jag nu köpt särskilt många, tre ynka små klappar. Men de känns väl genomtänkta och jag är nöjd. Älskar att ge bort saker!
Är så klart sjukt nyfiken på vad som kan finnas i de paket som adresserats till mig, men nej, inte klämma på dem, bara att vänta. Tamtamtam...

Istället planerar jag för mitt party på juldagen, det ska bli underbart att försöka samla mina kära under ett tak. Alla kan ju så klart inte komma, så är det alltid. Men ni som ska vara här, åh vad jag längtar!

Helgen var bra, tror jag. Vet inte om jag sa för mycket, eller vad jag menade, eller vad jag egentligen tycker. Lika bra att låta det vila. Shine on.

Jag har på senaste börjat längta bort väldigt mycket. Resa? Resa. Resa!
Ja, jag vill nog ut och se mig omkring lite. Det har alltid funnits platser jag sagt att jag en dag vill besöka, men jag har aldrig sett mig själv som en "back-packer" som åker runt i asien i några månader. Helt plötsligt känns den tanken inte särskilt främmande. Hm. Just nu finns såklart varken pengar eller tid till något sådant äventyr, men sen kanske? Ett frö är sått.

Se, jag tänker bara på mig nu! :D

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Se där - vad bra.. att du tänker på dig själv :) Och det finns säkerligen folk som ställer upp på det!

4:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

sista julklappen, jag har inte köpt en enda :D

8:58 AM  

Post a Comment

<< Home