Sunday, December 02, 2007

Inte bara Cappe som flyttar.

Oj, hjälp, jag har fått en lägenhet. En miniliten etta på Bergnäset. Den är på 19 kvm och kommer att kosta mig ynka 1221:-/månad. En piss i havet alltså, till och med när det gäller min ekonomi!
Så nu är det bara att skriva på kontraktet och bestämma vilket datum jag ska flytta in. Tidigast den 14/12 och senast 1/3 är alternativen. Det lutar åt att det blir fr o m årsskiftet, eller eventuellt lite senare. Jag ska fundera till i morgon.

När jag räknade efter så visar det sig att jag faktiskt har hunnit bo hemma i ett helt halvår nu. Tiden går fort, och jag har ju egentligen inte haft någon plan för när det skulle vara dags att på allvar tänka på att flytta igen. En luddig fundering var nog "fram åt sommaren", och nu dök det upp ett bra erbjudande lite tidigare än vad jag trott, och jag vill inte tacka nej. Det vore nog dumt.

Jag känner mig dock leds på att det alltid är ständig förändring i mitt liv. Alltid är det någt nytt och jag är faktiskt ganska trött på det. Håller jag på att tappa andan?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Typiskt att pållen flyttat från området då ;)

4:47 PM  

Post a Comment

<< Home