Saturday, December 29, 2007

Nu igen?

Just nu sitter jag och funderar på om det faktiskt är dags att ta steget i livet och ge sig av en liten sväng? Jag har fastnat, och vet inte riktigt hur jag ska ta mig loss. Jag behöver mening och mål.

Julen har varit mysig och jag fick alldeles för dyra julklappar av världens underbaraste föräldrar. Mamma gjorde ett tappert försök att köpa hästsaker, och hon är bara för söt! Fick en jättejättefin skaljacka, men den passar inte alls mina behov, så nu är jag på jakt efter en dunjacka. En sån "expidition"-modell, och efter en hel del provande och letande har jag kommit fram till att Canada Goose är det jag vill ha. Jag var helt inställd på Peak-jackan jag alltid drömt om, men föll handlöst för Goose. Hehe, är kanske bara jag som kan göra det? ;)

Juldagen var riktigt rolig! Började med mysigt party hos mig, och sen Cletan såklart, thank u darlings!

Man ska aldrig, aldrig, aldrig säg aldrig! Jag ska aldrig mer säga aldrig, hahaha. :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home