Sunday, January 20, 2008

I helgen har jag...

1. Tyckt synd om mig själv ett flertal gånger...jag är sjuk, buhu.

2. Unnat mig pizza hela två gånger. På två dagar, illa. Men jag är ju sjuk, se punkt 1.

3. Döda två skitäckliga djur/kryp som tydligen tycker att de har rätt att bo hos mig! VÄLDIGT mycket punkt 1. Det blir till att ringa Lulebo pronto imorgon.

4. Fått min fantastiskt fina soffa (inte det minsta ironi), men den är i alla fall skön, och den fyller sin funktion.

5. Surfat runt på femtioelva sidor med Sthlms-killar på spraydate. Vad fan gör jag här? ;)

6. Haft så tråkigt att jag funderat på denna tråk-blogg i flera timmar.

Intresseklubben antecknar...

Men, en rolig sak som hänt är att "någon" vill kramas med mig på riktigt, tihi.
Och att jag just sprang över till Sus, åt sju skedar glass och sen kilade hem igen, hihi. Me like!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home