Wednesday, January 23, 2008

Farväl.

02.01 Vi har haft ett förhållande i dryga sex och ett halvt år nu, och idag blir vår sista dag tillsammans. Det känns lite vemodigt och konstigt, men det är dags, jag har bestämt mig för att gå vidare ensam nu. Shit, jag är faktiskt lite nervös, tänk om jag inte kommer att kunna prata?

02.18 Okej, nu har jag läst på lite, och det verkar inte vara farligt alls, att vara utan. Haha, vad oroar jag mig för? Att bli tagen lite mer seriöst kanske? Vilket jag iofs vill...Jaja, suck, nu ska jag gå till spegeln. Tråkigt. No more:


02.25 Så, då var det gjort. Buhu, vad tråkig jag ser ut nu. Eller äh, jag vänjer mig säkert, men Du fattas mig!

02.27 Försöker sjunga The Ssssccchientisssthhg....gaaah, jag lässsspar som en jävla idiot, vad har jag gjort?! Fan, det går väl såklart över. Jag kommer säkert inte att märka nåt imorgon....Eller så är tungan död och jag med, haha.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Li du överlever nog :)

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fan vad cool, annars brukar ju folk vara nervösa när de skall SÄTTA IN piercing - inte ta ut ;)

3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hahaha, så kärlekshistorian har kommit till sitt slut. Känns som om alla börjar göra slut med sina piercings nu som vi införskaffade i sena tonåren :) Som sagt, det om något indikerar ju att det mycket väl faktiskt är dags att gå vidare!

Hoppas lässspandet försvinner :)

6:36 PM  
Blogger Lipan said...

Hehe, okej, jag överlevde :D Men fan, läspar fortfarande, fast det går nog över när jag och tungan vant oss ;)

Hihi, ja, men har man haft skrot i munnen i dryga sex år, så gruvar man sig lite för att ta bort den. Man är ju inte direkt lika taggad som man var när man skulle göra den ;)

Ja, det är kanske dags att vi blir lite "vuxna", det känns lite barsligt med piercingar, faktiskt...fast såklart fint ändå.

1:25 AM  

Post a Comment

<< Home